Blogia
Happy 'n' hard

Per na "Dessi"

Esper en aquesta nit de vent,

amb els estels als meus ulls,

que arribi el dema, el dema de avui

Aquesta nit el cel brilla al meu mon

aquesta nit, el mon brilla al teu entorn.

 

De vegades m'agradaria ser un angel,

de vegades m'agradaria ser tu.

Dema ens veurem, i potser riurem junts

dema vull estar a prop teu,

perque se que prest estiras lluny.

 

Agaf una flor  amb la  ma

em recorda el teu perfum

i  quan la mir s'amustia

perque sap que pens amb tu.

No pot competir anb ta tendressa, i mor.

 

Voldria donar-te es meu cor,

voldria cambiar sa seva força

perque es teu, ferit, continues vivint

Voldria envellir sortint de marxa

i dur-te a ca teva com feim sovint.

 

Misera vida aquesta que romp cors purs

inocents, sensibles, vertaders, ... valents

i beneida tu que t'aixeques, una i una altre vegada

batalla, rera batalla i continues endavant,

en una guerra, la de l'amor, que mata, fa pressoners,

destrossa i mutil.la als mes valents.

 

Voldria ser sa teva sang i cicatritzar ses teves ferides,

voldria ser els teus pensaments i donar-te descans sincer,

voldria ser els teus sentiments i dur-te a bon port

voldria que Deu m'escoltes, 

i que canvies sa teva sort

voldria que sabesis, que t'estim de tot cor. 

 

 

 

 

 

 

2 comentarios

HH -

Es un gesto bonito que te den las gracias, pero creo que no debes darmelas. Las gracias se dan cuando haces algo que supone un esfuerzo para ti, y creo que la afinidad entre personas, el cariño, la empatia, son propias del ser humano. Por lo que no debes sarmela. No me las des porque soy, humano, no me las des porque sientas la necesidad de hacerlo, con que sigas ahi, ya tengo mi premio.

Anónimo -

gracias por reservar un rincon en tu vida para mi gracias por llorar por mi gracias por cederme las risas a mi y por aportarme lo mas ambiciado por todos tu amistad se que no soy la mejor amiga ni la q mas te demostrara q te quiere pero hay cosas q no hace falta decir y menos a ti... mil y un besos
tu me has demostrado q un amigo es alguien que cree en ti incluso cuando tu has dejado de creer en ti mismo.
Amame cuando menos me lo merezca xq sera cuando mas lo necesite